mandag den 14. marts 2011

En rigtig mandag

ØV kan jeg kun sige. Var til tandlægen i dag, og fik den besked at jeg har en tandbyld. Ergo jeg skal have lavet en rodbehandling!! og mig der ikke kan lide tandlæger og bedøvelse (men er en pivskid så skal ikke have lavet noget uden).
Nå men nok ynk herfra.

Her kommer de to LO jeg fik lavet på Convention lørdag.

Det første LO er af Anine. Min veninde mente, at jeg bestemt skulle lave et LO med overskriften æblekinder. Man kan vist godt sige, at hun virklig har æblekinder på disse billeder.


Det næste er fra drengenes først lan fest. De var fire drenge, der sad og spillede wow en hel dag. De spillede indtil, de var helt firkantet i hovederne.. Men hold da op, hvor de hyggede sig.


Det var det for i dag. Tak fordi du besøgte min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar