søndag den 13. marts 2011

Herlig søndag

ja sikke en herlig søndag.
Jeg var sammen med 4 andre ScrapChicks på convention i Middelfart i går. Det var en rigtig dejlig dag, hvor vi hyggede, snakkede, shoppede og scrappede.
Jeg har hele dagen glædet mig over de ting jeg fik anskaffet mig. Kan slet ikke vente med at få taget det hele i brug. Har hoved fuld af ideer og inspiration, og det er da fantastisk. Så nu venter jeg bare på at mine dejlige børn sover, så jeg kan få scrappet med mine nye sager..
Her er lige et billede af nogle af de lækre sager, jeg fik med hjem.





Mums siger jeg, jeg er bare super glad for det hele. Så nu skal jeg bare igang med at være kreativ igen.

Jeg fik også lavet 2 LO hjemmefra til de 2 konkurencer der var.
Her er skitsen som var den ene udfordring:



Her er min tolkning af den:


Den anden udfordring lød "brug mindst 4 billeder og farverne gul og grøn" Her er mit bud. Havde lavet et andet først, men syns denne var bedre.



Mit første forsøg var denne:


Det var alt for i dag. Håber at jeg i morgen kan få lagt de seneste LO, jeg har lavet her ind. For jeg var også kreativ i går :D

1 kommentar:

  1. Lækre LOs - men det ved du jo jeg syntes!

    Takker også for en fantastisk hyggelig dag i går :-)

    SvarSlet