fredag den 10. juni 2011

Dejlig dag

Sikke en super dag jeg har haft i dag.. Den skal da deles!
Først skulle jeg besøge den skole som jeg skal starte på efter sommerferien. Det var jeg meget spændt på.
Det virker til at være nogle super søde kollega'er jeg får. Det er jo altid dejligt. Desuden virker selve jobbet hel vild spændende, det er et nyt tiltag, som forløbig kun forløber til næste skoleår. Så det er bare med at få det til så stor en succes, at det er nød til at fortsætte.
Derefter har vi fejret min mor. Der fik vi ynglingsmad (udover gratis mad) er det tarteletter.. Min mors tarteletter er de bedste i verden! Det kan ikke diskuteres.

Til sidst er det jo weekend, og endda en lang en af slagsen. Søndag skal vi scrappe, det bliver så godt. Kan ikke huske hvornår sagerne sidst har været i brug. Tror ikke det har været i brug siden sidst vi mødtes på skolen.

Tak fordi du læser min blog. Altid dejlig at have nogle at dele med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar