søndag den 26. juni 2011

Ferie

Så er det endelig ferie.... næsten. Skal lige arbejde 2 eller 3 dage i den kommende uge. Derefter er der dømt rent afslapning.
Familien og jeg har ikke de vilde planer i sommerferien. Vi skal i Djurs Sommerland så mange gange vi overhoved gider at kører der til. Et par dage i sommerhus bliver det hvertfald også til. Har aftalt med et par ScrapChicks at vi mødes i sommerhuset og scrapper. Det bliver bare så hyggeligt. Det glæder jeg mig helt vild til. Håber at kreativiteten finder vej til mig, når vi sidder sammen.

Der er ikke blevet lavet så meget her på det sidste, så det må blive endnu en af de gamle jeg deler med jer. Det er Nicolas, der er faldet i søvn foran computeren. Han er ca 3,5 år. Han ville spille selvom mor havde sagt nej. Tålmodig som han er, blev han siddende. Jeg fandt ham sovende. Der skulle selvfølgelig lige tages et billede inden han blev lagt i seng.



Nogen af jer der har planer for sommeren?

God sommer til jer! Her håber vi på sol...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar