mandag den 16. januar 2012

Længe siden.

Hold da op hvor er det længe siden jeg har skrevet eller vist noget her inde. Der er sket så meget siden sommer.
Jeg skal være faster her til februar - og det glæder jeg mig til. Jeg skal også være tante igen - til juni. FEDT. Elsker bare når der kommer små i familien.
Den bedste nyhed for mig, er dog at jeg er blevet fastansat på skolen. I morgen skal jeg starte på en efteruddannelse lignende ting - det hedder Autismepilot. Det glæder jeg mig helt vild til.

Der er sket så meget siden sidst, at jeg bare stopper her. Vil forsøge at opdatere lidt mere regelmæssigt i år.

Vil lige vise et billede af mit nyeste projekt - et zigzag tæppe.

1 kommentar:

  1. Hold da op MB en opdatering? Omend det har taget mig en del tid at opdage din opdatering....
    Hvor stort er tæppet ved at være?

    SvarSlet